Zum Hauptinhalt springen

Frage Reis naar Lapland

• arjanzevenaar
  • arjanzevenaars Avatar Offline Autor
  • Neues Mitglied
  • Neues Mitglied
  • Dank erhalten: 3

Reis naar Lapland wurde erstellt von arjanzevenaar

Posted 01 Nov. 2025 11:23 #1
Beste Club Joker bezitters,

Ja sorry ik doe dit in het Nederlands, gebruik de vertaalknop maar dat is voor mij makkelijker dan in het Duits te schrijven. 

Wij hebben een 2015 T5 hoog dak Club Joker en we hebben deze nu al een paar jaar en hebben al vele reizen gemaakt. Ik lees al best een tijdje mee en dacht laat ik zelf ook maar eens wat schrijven. 

Wij zijn een stel van in de 50 en reizen soms met zijn drieën (dochter gaat soms mee) maar meestal met zijn tweeën.

We zijn liefhebbers van de Alpen, srand en Scandinavië. Ook dit jaar gaan we weer in januari naar Zweden of Noorwegen alleen nu willen we echt naar Lapland toe. De laatste paar keren zijn we rond Klappe en Salen geweest en dit jaar ook voor het eerst in de zomer dus vandaar dat we nu het ook in de winter hogerop willen zoeken. We waren deze zomer in Levi en willen deze keer ook daar eindigen, op de camperplek aan de rand van de piste. Ze hebben daar stroom aan de paal dus dat komt goed uit. Daarnaast zijn we aan het plannen voor de rest om ook de andere winter plaatsen te bezoeken maar we hebben jammer genoeg maar 19 dagen. 

Dus vandaag ben ik bezig met de lampen te vervangen voor de volledige led lampen en maandag komt mijn led strip bar die ik ook wil plaatsen zodat de verlichting beter zal worden want zoals jullie weten is de standaard verlichting niet goed voor de donkere nachten van de pool nacht. Ooh ja, we gaan natuurlijk voor het noorderlicht dus we hopen ook op een paar onbewolkte dagen. 

We hebben al een paar keer -30 gehad dus we zijn wel wat gewend en tot nu toe heeft de Club Joker ons nog niet in de steek gelaten. We hebben veren en schokdempers compleet vervangen, het is een 4wd dus ik rij op AT banden en die combi is in de sneeuw echt fantastisch. 

Vandaag en morgen de lampen vervangen. Je kan mij ook vinden op Instagram: vwclubjokert5

Gr Arjan en Kristel
Last Edit:01 Nov. 2025 11:32 von arjanzevenaar
Letzte Änderung: 01 Nov. 2025 11:32 von arjanzevenaar.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

• arjanzevenaar
  • arjanzevenaars Avatar Offline Autor
  • Neues Mitglied
  • Neues Mitglied
  • Dank erhalten: 3

arjanzevenaar antwortete auf Reis naar Lapland

Posted 05 Nov. 2025 09:57 #2
    Ik heb de lampen geïnstalleerd. Ik heb niet de hele voorbumper verwijdert. Het licht is heel wat beter.   

Anhang wurde nicht gefunden.

Last Edit:05 Nov. 2025 10:00 von arjanzevenaar
Letzte Änderung: 05 Nov. 2025 10:00 von arjanzevenaar.
Folgende Benutzer bedankten sich: Roadrunner, jue_cjhd

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

• Nicht erlaubt Themen erstellen
  • Nicht erlaubt antworten
  • Nicht erlaubt Beitrag bearbeiten